Wie kent er een site waar je opbouwende kritiek kan krijgen over tekeningen?

Ik ben op zoek naar een site waar ik opbouwende kritiek kan krijgen over mijn tekeningen.

Want ik vind het wel leuk om te tekenen, maar nooit echt fanatiek gedaan (alleen tijdens schoollessen enzo ;-)) maar nu zegt mijn revalidatiearts dat goed is om weer te gaan tekenen voor de fijne motoriek in mijn arm terug te krijgen. Maar nu ben ik dus opzoek naar tips en zo, want in mijn omgeving is er eigenlijk niemand die er echt verstand van heeft en mij het kan leren...

Kent iemand zo'n site (waar je dus niet gelijk heel goed voor moet zijn en al jaren voor bezig moet zijn met tekenen) waar ze je leuke, opbouwende kritiek geven? (Dus waar je niet gelijk de grond in wordt geboord ;-))
Of ken je geen site, maar heb je wel tips mag natuurlijk ook! Ik zal er even een tekening bij zetten met een foto waarvan hij is nagetekend.

(PS: Ik wist niet goed welke categorie dit moest, sorry als hij verkeerd staat)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Bij dit forum:
http://www.schilderenenzo.nl/forum/index.php

Kun je je eigen tekeningen uploaden en kunnen andere mensen daarop reageren. En jij kan natuurlijk ook op andere mensen hun tekeningen beoordelen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, deze is echt leuk! :-) Maar ook de andere antwoorden waren waardevol!

Andere antwoorden (4)

Ik weet niet of er zo iets bij jouw in de buurt staat maar je kan misschien ergens tekenlessen krijgen mijn zus heeft dat namelijk ook gedaan en zij ,en jij zo te zien ook , had al talent maar ze is er echt heel goed van gaan tekenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel engels maar op deviantart.com
kun je je tekeningen uploaden, en zullen mensen je ook tips geven. wel is het op deze site lastig om veel views op een tekening te krijgen. Een extra tip daar voor is. kijk in de deviantart groepen daar staat vast een groep tussen waar meer mensen op zitten die tekken tips nodig hebben. en plaats je eigen tekeningen ook in die groep

www.deviantart.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een Hyves-account hebt, heb je misschien iets aan deze: http://tekenen-schilderen.hyves.nl

Je kunt ook zelf een weblog maken met tekeningen, bv bij www.punt.nl.
Op een aparte hoofdpagina van punt.nl zien mensen alles wat er nieuw is toegevoegd op de verschillende weblogs.
En er kan gereageerd worden op iets wat je op je log geplaatst hebt; volgens mij gaan mensen dat wel doen, als je er regelmatig wat opzet. (ik heb zelf ooit ook wel 's wat tekeningetjes neergezet en daar werd wel leuk op gereageerd).

Leuk paard heb je gemaakt trouwens. :-) Misschien kun je 'm nog wel wat gedetailleerder maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deviantart!