een uur voor gebruik in zout water leggen en daarna aan de lucht drogen kan helpen.

Ook het bevriezen van een kaars, een paar uur voor gebruik kan de brandtijd verlengen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En bij het maken van de kaarsen zelf zou je kunnen proberen met zout te werken. Als je kaarsen dompelt, ergens in het midden van de kaars wat zout verwerken. Als je ze giet, elke zoveel laagjes een klein beetje zout erop strooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Langere lont grotere kaars glaasje eromheen