Hoe kun je een verjaardagskaart (of de envelop) opleuken voor een jongen?

Mijn beste vriend is jarig vandaag en ik had een kaart gekocht en er geld in gedaan, maar nu heeft hij die kaart al gezien... Ik heb et niet laten zien, maar hij vond het.. :P hoe kan ik de envelop nog even extra opleuken? Dan is er toch nog een verrassing.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
een postzegel doet het altijd goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik stuur het niet op.

Antwoorden (7)

Je hebt leuke stickers met gefeliciteerd erop, plak er nog een paar smileys bij, en hier en daar een krullint, feestelijker kan het haast niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe de kaart in een groter doosje en pak hem in, dan lijkt het iets anders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke foto van je zelf er op ?????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stift je lippen en druk er een kus op. Ik denk dat hij niet je liefje is, dus schrijf er dan bij dat t n verjaardagspakkerd is. Wel eerst de kus oefenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn twee jongens, ik denk niet dat ze zich hier op hun gemak bij voelen xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Och, als t 2 jongens zijn vind ik t eigenlijk ook wel een bere-goeie grap, hahaha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oops, niet gezien xD
Schrijf bijvoorbeeld..
'Ojee, ik ben nog iets vergeten! Je krijgt ook nog een DIKKE KLAPZOEN!' en dan smeer je lippenstift op je lippen en kus je de kaart.

Dit kan voor iedereen leuk zijn, zo heb ik het ook eens gedaan, en kreeg positieve reacties erop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bloem van theezakjes.

Wat heb je nodig: 15 tot 30 Theezakjes.

Schaar.
Lijm.
Kaart om bloem op te plakken.

Een heel eenvoudige manier om iets met theezakjes te doen. Begin met de zakjes vierkant uit te snijden. Neem zo'n zakje en vouw het naar een driehoek. Dan hiervan een hoekje omvouwen en dit dan met 15 tot 30 zakjes doen. Hierbij moet je er op letten dat je iedere keer hetzelfde patroon vouwt van de blaadjes. Dan moeten ze allemaal in elkaar gevouwen worden.

Het onderste blaadje schuif je onder het kleine driehoekje bij de ander. Dit moet je doen op een afstand zo dat er een leuk patroon aan de zijkant ontstaat. Bij de laatste paar goed opletten dat je in elkaar gaat werken en dan heb je een bloem waarvan de knop als het ware naar buiten springt. (De binnenste driehoekjes.)
Deze "bloem" kan je dan simpel op een kaart plakken.

Op deze video link wordt alles heel duidelijk uitgelegd.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.knutselidee.nl/kaarten/tbloem_.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een tekening op maken, een gedichtje op de envelop schrijven, een foto van de jongen natekenen op de kaart, leuke stickers op kleven, een kleurrijke strik rond de envelop doen, de envelop aan een opgeblazen ballon doen en in de ballon een briefje stoppen of een cake in een doos stoppen met de kaart erbij