Haken: hoe verder met mijn ipod hoesje? (zie beschrijving)

Ik wil een ipodhoesje (ipod touch) haken maar dan een met alleen een achterkant en een randje eromheen bij de voorkant. Maar hoe maak ik zo'n randje, ik heb nu alleen een lapke voor de achterkant.

Toegevoegd na 8 minuten:
in de bijgevoegde afbeelding zie je het randje aan de voorkant dat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat bedoel je dan precies met een randje? Heb je misschien een afbeelding van hoe je je het voorstelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afbeeldin is bij de vraag gevoegd :)

Het beste antwoord

Het lijkt mij het handigst om het lapje wat je al hebt groter te maken, maar daarbij in de vier hoeken te minderen door van twee steken samen één nieuwe steek te maken. En door de laatste rij heen rimpelelastiek rijgen. Dan blijft het er mooi strak omheen zitten.
Amadea