Bij de kantoorboekhandel. maar meestal zijn dat spiralen waar je een apparaat voor nodig hebt om ze te bevestigen. Als het om niet zoveel albums gaat zou je het bij een copyshop kunnen laten doen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je het toch zelf wilt doen, vraag/zoek dan naar inbindmachines + toebehoren
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je die kunststofspiralen waarmee A-4tjes (andere formaten ook wel mogelijk) door middel van rechthoekige gaatjes aan elkaar worden gehecht? Die kun je o.a. bij conrad.nl bestellen. Je hebt daar wel een apparaat voor nodig om die gaten te stansen en om die spiralen uit elkaar te houden.

Een andere mogelijkheid is thermisch binden. Dat doe je met losse omslagen waarin in de binnenkant van de rug een hittegevoelige lijmlaag is verwerkt. Ook daarvoor heb je een apparaat nodig dat die lijmlaag verhit.