is er een klei die na het bakken nog een klein beetje beweegbaar blijft ?

ik wil met fimo beginnen en iemand op een site liet een doosje zien mold maker hete dat maar is dat in nederland ook te koop en hoe heet het dan

uit die mold maker klei maakte ze vormpjes door er figuurtjes in te duwen en dat kon je na het bakken of drogen (weet niet precies of ze het bakte of liet drogen) nog een klein beetje kon bewegen en dan kun je er klei in duwen en dan heb je dat vormpje weer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het spul wat je voor het maken van mallen kunt gebruiken heet Creall-therm Easy.
Zie bron: