Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een rc vliegtuig dat als je alle knoppen los laat dat hij rechtdoor blijft vliegen?

graag ook melden waar ik het kan kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
677

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat doet iedere rc. Maar rechtdoorvliegen is ook bv recht omhoog of recht naar beneden. Een rc die de horizon opzoekt en dan rechtdoor, dus evenwijdig aan de hozizon gaat vliegen, zoals jij bedoelt denk ik, is er niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt zoiets alleen zelf bouwen. Is oa een "failsafe" voor nodig..een stukje elektronica dat het vliegtuig als automatische piloot gaat vliegen als het vliegtuig buiten bereik van de zender raakt.
Ik weet dat er ooit een RC vliegtuigje de oceaan is overgestoken, gebruikmakend van gps om op de juiste plaats weer binnen bereik van een zender te komen.

In tegenstelling tot andere antwoorden. Een rc vliegtuig zonder controle zal NIET rechtdoor gaan. Elke wind turbulentie haalt hem uit koers. Wel zal elk goed ontworpen rc vliegtuig in de neutrale stand in een zweefkoers komen. Dus weer recht trekken uit een duik...hopelijk voor die gecrashed is.

Als een rc vliegtuig in een spin is geraakt komt ie er uitzich zelf niet makkelijk uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding