Hoe maak je een sjaal van Katia Ondas wol?

Er schijnt een beschrijving bij zo'n bolletje te zitten, maar die zat er niet bij toen ik hem vanochtend kocht. Een heel leuk bolletje van wit en licht bruine garen waar ik graag een sjaal van wil maken. Maar wie heeft daar een jip-en-janneke beschrijving van?!
En...
Moet je de hele tijd hetzelfde doen dat je aan één stuk door blijft breien of moet je van tijd tot tijd van 'breiplek in de wol' veranderen zegmaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

9 st. opz. Brei ribbelpatroon met een onderlinge afstand tussen de st. van ongeveer 2,5 cm. Bij het beeindigen van de bol garen alle st. afk.
Let op: Brei altijd in de kant van het lint. Om het breien gemakkelijke te maken, de rechternaald eerst instelen in de steek hierna het lint openen. Herhaal dit in elke steek.