Jaren geleden zat er in bladen als Libelle en Margriet een december bijlage voor zelfmaak cadeau tjes ,doen ze dat nog steeds?

crea zelfmaak kado

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, niet meer zulke uitgebreide bijlagen. Toen waren het komplete boekwerken met een aparte werkbeschrijving erbij. Nu staan er nog weleens een paar bladzijden in, maar dat gaat in de regel over bestaande artikelen die je dan een persoonlijk tintje kunt geven of kunt oppimpen.