Welk 'plakspul' wordt hier gebruikt om het papier en de foto's op te plakken?

Zie dit filmpje: www.youtube.com/watch?v=g_LMwcMo1fY Het is zo'n soort ding dat je ook gebruikt als een soort typexx maar het lijkt mij dat het wat anders is want dat typexx plakt niet.

Toegevoegd na 29 minuten:
En dat dubbelzijdige tape? Is dat ook iets van Pritt ofzo?

Toegevoegd na 30 minuten:
Deze bedoel ik: http://www.prittworld.com/be-d/producten/tapes/zonder-schaar.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Heel handig product, een Pritt Roller.

Toegevoegd na 42 seconden:
Te koop bij winkels met kantoorartikelen, ik heb ze ook wel eens bij een winkel als Bruna gezien.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
€3
Kimath
12 jaar geleden
Volgens deze site is het €2,80 inclusief BTW: http://discountoffice.nl/shop/p/d/pritt-correctie-comfort-roller-42mm/ Het zal in de winkels dus ook zoiets zijn. Rond de 3 euro, zoals Roland al zei.

Andere antwoorden (3)

Dat is een pritt roller. Zelfde principe, alleen dan met lijm :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zegt het zelf in de video: een taperunner.
Dat is een apparaatje waarmee je dubbelzijdig plaktape aanbrengt.

Je kunt ze ook hervullen.

zie ook:
http://www.youtube.com/watch?v=zk7veGMIQdc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee hoe het heet maar wel wat het is, gewoon hetzelfde als de Tipp-Ex roller maar dan met een soort lijmstrip. Ik had ze ook wel eens uit een pakket met ook tippex maar een gewone Pritt-stift is handiger.