Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Speel gitaar maar ik kan nog niet zo veel, wat moet ik doen ik ben net begonnen.

Speel elektrische gitaar, maar snap op dit moment niet erg veel van elektrische gitaren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
621

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Leuk dat je gitaar speelt! Ik speel zelf ook en ben begonnen met dingen op internet zoeken zoals liedjes met makkelijke akkoorden ( Op google vind je ook alle akkoorden) In de bibliotheek zou je ook boeken kunnen lenen erover
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem les, is mijn advies. Je kunt veel leren van bladmuziek van internet of uit de bibliotheek, maar persoonlijke begeleiding werk het best, ook voor de ontwikkeling van een goede techniek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker, en bladmuziek moet je ook leren lezen.
Ik raad je aan om les te nemen, of anders de ultimate-guitar lessen te volgen (engels). Ik doe zelf allebei.
Het is belangrijk om bij je gitaarleraar goed aan te geven wat je wilt. Zo wou mijn gitaarleraar bladmuziek en van die oefeningetjes gaan doen, en op dat moment heb ik gewoon aangegeven meer mijn eigen muziek te willen spelen. De gitaarleraar is ook erg handig voor je techniek, aangezien hij makkelijker kan zien wat er fout gaat.

Er zijn ook forums waar je terecht kunt. Zelf raad ik gitaar.net aan.

Snelheid is niet aan te leren. Snelheid krijg je door veel te oefenen en dit te combineren met een goede kennis van technieken (die je bij je gitaarleraar kunt leren)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eerst de basisakkoorden te leren. Koop een boek met eenvoudige liedjes. Je kunt ook les nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oefenen en nog eens oefenen, eenvoudige akkoorden en neem les bij de muziekschool. succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding