Hoe kan ik zelf een Yu-Gi-Oh kaart maken?

Daarvoor heb ik de vorm van de kaart nodig, de lettertype van de naam van een Yu-Gi-Oh kaart, enz.
Hoe kan ik die maken?
Is daar een site voor, of kan je ergens dat soort vormen van die Yu-Gi-Oh kaarten uitprinten?
En dan ook de achterkant van een Yu-Gi-Oh kaart heb ik dan nodig.
Antwoorden zijn welkom!!
Misschien word jouw antwoord wel Het Beste Antwoord!

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb het zelf al gevonden!!
Toch bedankt!!
Hopelijk tot ziens bij mijn andere vragen!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Kimath
12 jaar geleden
Haha, die laatste zin, net zo'n reclame :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga je ze vervalsen ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roland1995: Nee, ik wil gewoon zelf mijn eigen Yu-Gi-Oh kaarten maken, maar als ik ze zou vervalsen had Goeie Vraag al mijn vraag verwijderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie Vraag is niet paranormaal. Dat houdt in dat zij niet kunnen weten wat jij er mee gaat doen.

Het beste antwoord

Weet niet of hij bij jou werkt.. zou kunnen dat de website even uit de lucht is.. Maar je zou www.yugiohcardmaker.net eens kunnen proberen.. Een stukje software waar je snel en gemakkelijk kaarten kan maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb er hier nog een gevonden.. Deze site werkt wel.
http://www.freewebtown.com/supersimplegames/apps.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil liever niks downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.yugiohcardmaker.net vind ik wel een goede website!!
Bedankt!! Erg Bedankt!!!!!!!!!!!

Andere antwoorden (1)

ik heb een geweldige kaart bedacht dat nooit verslaagen kan worden dat isde regenboog des doodts des doodts isde dood dood regenboog
Dat is onverwoestbaar en ondringbaar kan niet worden verslagen en verslaat alles en verdediging is ook onverwoestbaar dat isde zwarten
Regenboog en zelfde kabouter die de rebenboog kan verslaan dat kan niet bij des doodts zelf niet alsje des dood kaart trekt van de
Regenboog die dat kan verslaan ende levenden regenboog met kleuren kan ook alles verslaan behalve de kabouter want die kandat wel
Verslaan behalve des doodst en het word afgeweest alsde regenboogen woorden geraakt en kan niet af van ilvan vande sande
Datde viezerik is dat il dat vieszerik is als duivel is het niet vieszerik maar een Schoonebeek ilvan