Vanaf 16 jaar kan je je brevet halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vlgs.mij 18 jaar,in Schinveld in limburg,is een vliegveld,hier moet je eerst een brevet voor halen wat bestaat uit Theorie en praktijk.
Je gaat eerst vliegen met instructeur,daarna moet je eerst je vlieguren onder begeleiding hebben gedaan voordat je zelfstandig mag.
Ik heb mij dat jaren geleden laten vertellen door instructeur,nadat ik een paar keer heb zweefgevlogen,niet zelf gestuurd,maar gewoon voor de lol.
Dus weet niet heel zeker of dit nog allemaal klopt.