Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik mijn rubberen rijlaarzen verkopen?

Ik doe paardrijden, en heb net nieuwe paardrijlaarzen gekocht. Omdat mijn oude te klein geworden waren. Deze zijn echter nog in prima staat! Ze zijn van rubber. Waar kan ik deze voor een degelijke prijs doorverkopen??

(Ik weet niet of het bij de goede categorie staat)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
998

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

marktplaats, de plaatselijke super, het prikbord van de manege, buurthuis, sportclub of op buurtlink. (hier kan een account aanmaken en een oproep/ad/mededeling plaatsen)

op marktplaats worden er veel meer aangeboden dus kan je kijken hoe de prijzen ongeveer liggen. (let wel op het merk of non-merk natuurlijk want dat maakt echt een enorm verschil)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, bedankt!

Andere antwoorden (4)

Op marktplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
marktplaats.nl ja, of hang een briefje op bij je paarden gedoe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de manege! Daar lopen zoveel mensen rond die gebruik maken van rijlaarzen, daar vind je vast een koper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon op marktplaats. of je hangt een advertentie op bij een supermarkt of plaatst er een in de krant, ook kun je eens naar een manege gaan en daar een advertentie ophangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding