Waar kun je goedkope skateboard/rolschaatswieltjes krijgen?

Ik ben voor een nieuw klusprojectje op zoek naar 8 wieltjes, die normaal gesproken onder skateboards of rollerskates zitten. Let wel; dus geen skeelerwieltjes, die zijn te smal. Heeft iemand tips voor een site of adres waar ik voor niet heel veel geld terecht kan? Het liefste softwieltjes, trouwens.. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Ga naar de plaatselijke skateshop en hoop dat er een aanbieding is! Je kan misschien ook gewoon op zoiets als Marktplaats zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een skateboardwinkel.Ik skateboard heel veel en wieltjes van een skateboard kosten c.a 35€ per 4 en dan nog een pakje lagers van 22.50 voor in de wielen dat komt uit op 57,50x2=115€ niet al te goedkoop dus en waarschijnlijk zou jij ze ook niet alteveel gebruiken denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan koop jij wel belachelijk dure wielen en lagers.
Waarom zou je zoveel betalen voor wielen? Zo veel verschil zit er niet in.
BartSmit :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben je zo'n beetje het duurst uit met de slechtste wieltjes.
Waar woon je?
In elke grote stad zijn er wel skateshops.
Voor 15 euro heb je 4 wieltjes.
Je kan ook kijken of je bij de kringloop oude skeelers voor 10 euro kan scoren. Dan heb je er meteen 8.

Toegevoegd na 41 seconden:
skeelers = rolschaatsen.