Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet in de buurt van Amsterdam Centrum iets waar mijn dochter iets met dansen en muziek kan doen? Ze is 5 jaar en ik kan nergens iets vinden.

Ze is gek op jazz, en moderne pop muziek geen house.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
994

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik had hetzelfde Het blijkt dat er dansscholen actief zijn in de gymzalen van scholen. Meestal zijn ze qua internet nog niet zo goed. Probeer eens op de naam van de scholen in de buurt te zoeken, dan zie je welke activiteiten er na schooltijd in die gymzalen nog meer plaatsvinden. Of ga niet digitaal op zoek, maar vraag moeders van klasgenootjes. Een meisje van vijf dat op dansles wil is echt niet uitzonderlijk, sterker nog het zijn hele volksstammen;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn idd veel scholen en zaaltjes waar ze "danslessen geven". Denk aan streetdance, gym en dans, etc.
Op haar school kunnen ze vast wel vertellen welke mogelijkheden er dicht in de buurt zijn.

In A'dam-Centrum zit bovendien de Danzastudio.
Hier worden (professionele) danslessen gegeven aan kids vanaf 2,5 jaar (peuterdans).
Voor de leeftijd van je dochter is er kleuterdansen.
Vanaf 6 jaar kan ze ook balletlessen volgen.

Ze leren er kinderen op een leuke en leerzame manier kennismaken met muziek en dans. Bovendien letten ze o.a. ook op houding etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding