hoe maak ik van mijn talent een beroep?

Ik ben 13 jaar.
Mijn talent is diabolo en jongleren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan je laten inschrijven voor "het beste talent van Nederland' een jury beoordeeld dan of je idd goed bent en dat je van je talent je beroep kan maken. Bovendien heb je je dan al aardig in de kijker gezet. iedereen heeft je kunnen zien. Ook circusdirecteuren.

ga bij een circus kijken en neem je diabolo mee!!! misschien kom je iemand tegen die daar werkt en kas je het altijd even laten zien!, wie weet????

Erg leuk dat je goed kunt Jongleren en met een diabolo overweg kunt. Het zou idd. leuker zijn dat je er je beroep van kan maken. Er zijn ongetwijfeld circus waar je je kan inschrijven en lessen kan volgen om je beter te maken. Vraag je echter ook af of je dit beroep voor de komende 40 jaar wil uitoefenen, of je het enkel misschien wil doen als bijberoep. Ongetwijfeld kunnen de mensen die nu in dat vak staan je bijstaan bij die keuze.

Bronnen:
http://www.circusnevermind.nl/

ik denk dat een circusschool een goede start voor je zou kunnen zijn. google op circusschool, en je vindt er meerdere. zie bijvoorbeeld www.circusschool.nl veel succes!

je zou het op de hoge school voor kunsten kunnen proberen in rotterdam. op codarts, bij deze school zit het conservatorium, de dansacademie en een circusacademie. hier moet je wel toelating voor doen, maar het is zeker een goede school. (ik weet alleen niet of ze een jongtalentenklas hebben.) dus het kan zijn dat je pas na je middelbare school hier naartoe kan gaan. maar hiermee kan je een officiele diploma behalen in de circuskunst. www.codarts.nl

Bronnen:
eigen ervaring, maar dan met het...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100