Waarmee zachte leer aan rubber zolen plakken?

Waarmee kan je het beste zachte leren (dansschoenen) het beste weer aan hun rubberen zolen plakken, maar dat het nog wel flexibel en stevig blijft?

7 maanden geleden
Ritsuka
7 maanden geleden
Ik zou dit bij een schoenmaker laten doen

Antwoorden (2)

Er bestaat speciale flexibel blijvende lijm voor deze klus - ik kocht ooit een tube gewoon bij de supermarkt - maaer bij de schoenmaker heb je meer kans op een succesvolle reparatie.
7 maanden geleden
Gewoon met contactlijm, zoals Bizonkit.
Die gebruikt de schoenmaker ook.

Dit is rubber opgelost in wasbenzine.
Aanbrengen, een kwartiertje wachten zodat de benzine verdampt, en dan de twee delen stevig tegen elkaar drukken.
https://www.action.com/nl-nl/p/2546471/bison-kit-contactlijm/
Toegevoegd op 15 oktober 2023 08:39: tekst
7 maanden geleden