Wat kan ik doen met overgebleven steentjes van diamantschilderen?

Ik ben bijna klaar met mijn schilderijtje diamantschilderen. Nu heb ik best veel steentjes over. ik vind het jammer om die weg te gooien. Heeft iemand een idee wat ik daar meer kan doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Je zou van die kleine spanen doosjes kunnen kopen en die ermee versieren, om cadeau te doen als bijvoorbeeld oorbellen- of ringendoosje. Nog voordeliger: grote luciferdozen eerst beplakken met egaal (kaft)papier en dat vervolgens met de steentjes opvrolijken. Ik zou er dan een mozaïekpatroon mee maken.