Door je tent te impregneren of dit te laten doen. Via de link kun je lezen hoe je dit makkelijk en goedkoop zelf kan doen.
6 jaar geleden
Ivana
6 jaar geleden
Als de tent erg vervuild is, is er ook de mogelijkheid om hem eerst goed af te spuiten en voorzichtig te borstelen. De vezels van een vervuilde tent kunnen namelijk niet meer uitzetten en de tent "sluiten". Het impregneren kan altijd nog. Resultaat van impregneren is niet van lange duur en gebruik maken van het oorspronkelijk "opzwel-vermogen" van de katoenen vezel, levert een beter resultaat.
Op de site van De Waard tenten/onderhoud vind u voldoende informatie.