Hoe kan ik de naam in de foto krijgen bij het direct fotograferen met Canon D2000?

Ik wil graag mijn naam gelijk zichtbaar in de foto's die ik maak bij mijn Canon D2000. Weet niet of dat bij dit toestel ook mogelijk is. Ik kan het niet vinden.

10 maanden geleden
1.7K
SimonV
10 maanden geleden
De Canon D2000 is een digitale camera die werd uitgebracht in 1998, en heeft geen ingebouwde functie om direct je naam op de foto te zetten.
Dirkva55
10 maanden geleden
Dan zal dat de rede zijn dat ik het niet kon vinden.
Vriendelijk bedankt voor u reactie.

Geef als eerste antwoord