Hoe kan ik bewegende video's met geluid maken voor sociale media?

hallo,
Hoe kan ik zelf bewegende video's maken om op Tik Tok te plaatsen? Mijn voorkeur gaat uit naar natuurfoton's die ik zou bewerken met muziek en beweging (bv regen, sneeuw enz). Hoe kan ik dat zelf doen zonder dure programma's te kopen en zonder opleiding? Ik heb geen ervaring hiermee. Kan iemand mij op weg helpen? Indien er wel een programma moet voor gekocht worden: wat is dan een aanrader?

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Om bewegende video's met geluid te maken voor sociale media, heb je een video-editor nodig. Er zijn veel verschillende video-editors beschikbaar, zowel gratis als betaalde versies. Kies een video-editor die bij je behoeften past en leer hoe je deze kunt gebruiken om je video's te maken.
Bronnen:
5 maanden geleden