Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het best foto's afdrukken voor een expositie?

Binnenkort mag ik voor het eerst een deel van een foto serie exposeren. Ik weet alleen niet hoe ik op een betaalbare manier de foto's mooi kan exposeren. De werken woorden hoogstwaarschijnlijk niet verkocht en daarom wil ik er niet al te veel geld in steken. Ik heb al de tip gekregen om de foto's eventueel op pvc laten af te drukken maar zou niet weten hoe dat opgehangen moet worden.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Pvc is inderdaad een betaalbaar en trendy alternatief. Indien de afbeeldingen groot worden kun je beter kiezen voor Forex. Het is net iets steviger, waardoor vormvaster.
Kijk éérst eens of er geen aluminium galerie ophangsysteem aanwezig is. Dan kun je de afbeeldingen hier gewoon aan bevestigen.
Indien niet aanwezig, heb je speciale tools om aan de achterkant te bevestigen. Aan de voorkant is dit onzichtbaar. Ik ken een voorbeeld van slechts €3,67 per stuk.
Ga daarvoor naar www.fotoopglas.nl > muurdecoratie. Ik maak geen reclame, maar weet wel dat je het hier kunt krijgen.
Succes en wie weet verkoop je alles!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
paulus811
5 jaar geleden
Met zo'n antwoord kun je iets. +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding