Kan ik de hoeveelheid stappen instellen in Photoshop?

Als ik nu stappen terug wilt doen, kan dit opeens niet meer. Het stopt als ik meer stappen terug wil doen. Heel vreemd, want eerder kon ik gewoon terug stappen totdat de laag helemaal 'non bewerkt' was.

7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan... druk op ctrl+k (of ga naar instellingen / preferences)
Klik op de Performance(Prestatie?) tab zodat History & Cache verschijnt.
Hier kun je de 'History states' instellen, default is dat 20, maar maak jij hier
100 van dan kun je 100 stapjes terug, de veranderingen worden meteen
doorgevoerd, je hoeft Photoshop niet te herstarten.