Welk objectief moet ik kiezen?

Ik heb een Canon EOS 450D en gebruik hem voor amateurfotografie. Ik zou hem alleen wel graag willen upgraden met een extra objectief. Ik fotografeer eigenlijk alleen natuur zoals close-ups van bloemen, een zonsondergang, het uitzicht vanaf een berg etc. Aangezien ik niet zoveel weet over objectieven, is mijn vraag of jullie misschien wel weten welk objectief ik moet kiezen. Ik wil er liever niet meer dan €200 aan uit geven, dus dan vallen er waarschijnlijk al een hele hoop af :)

Ps Ik maak de meeste foto's van close-ups, dus een objectief die ik daarvoor kan gebruiken heeft wel mijn voorkeur.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
macrolens kopen, zijn er ook 2e hands

Antwoorden (1)

Super late reactie, waarschijnlijk heb je al een objectief gekocht. Voor de fotografie die jij beschrijft lijkt me een 50mm 1.8 stm een goede en betaalbare keuze