Waar kun je negatiefbladen (niet online) kopen?

Ik zoek nog een paar negatief bladen, Maar bij welke winkels hebben ze die? Ik heb bij de hema gezocht en was niet te vinden, Ook de boekhandel hadden het niet. Iemand nog idee welke winkel het wel heeft?

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ik weet dat Bremer Kantoorcentrum ze heeft liggen.
Ze hebben vestigingen in Assen-Drachten-Emmen en Hoogeveen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kun je goed bij een fotozaak proberen. In Utrecht heb je bijvoorbeeld

Foto Prisma
Mariastraat 47
3511 LN Utrecht
T: 030-2318760
F: 030-2310348
Email winkel: verkoop@fotoprisma.nl
Email internet: info@fotoprisma.nl

Je kunt het assortiment hier online bekijken, door negatiefbladen in het zoekvenster te typen, maar ook in de winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het hier eens:Foto FOKA Admiraliteitsstraat 8 3063 EK Rotterdam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
macodirect.de

Ben hier zelf heel tevreden over, maar wil daarmee niet alle andere te niet doen.

http://www.macodirect.de/archivhllen-acetat-c-567_631.html?osCsid=948e551c2daf4ded4bcd08bce245a666

Deze gebruik ik zelf. Zijn veel dunner dan die van de Hema. Je kunt er zelfs contactafdrukken mee maken (al heb ik dat zelf nooit geprobeerd).

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry dat ik je vraag niet goed had gelezen, en je een 'niet online' winkel zoekt.