Hoe kan ik ervoor zorgen dat de berichten op mijn iPhone niet in beeld komen, terwijl ik een time-Lapse filmpje maak?

Ik heb sinds twee dagen de app Timelapse op mijn iPhone staan. Een hele leuke app waarmee je filmpjes kan maken die dan versneld worden.
Gisteren heb ik mijn iPhone voor het raam gezet, om de zonsondergang tot zonsopgang te filmen. Maar telkens komen er berichten (sms'jes, spelletjes, etc) in het scherm te staan. En volgens mij is mijn filmpje daardoor mislukt. Want er staat alleen een stukje op van dat het alleen maar donker was.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze berichten niet meer in beeldvkomen, zodat ik gewoon een compleet timelapse filmpje kan maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan je iphone op vliegtuigmodus instellen, zo krijg je de gehele tijd geen berichten binnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet alle meldingen uit onder instellingen > berichtgeving. Je internetverbinding etc blijft dan wel aan, in tegenstelling tot bij de vliegtuigmodus