Hoe kan ik met de Nikon D700 volledig automatisch foto's maken??

Ik zie de diafragma-voorkeuze, de sluitertijd-voorkeuze, de manual en de P-stand (naar mijn weten is de P-stand een stand die sluitertijd en diafragma onthoud, een programmeer stand), maar waar zit de automaat??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Hier kun je de handleiding downloaden voor de
Nikon D700

http://www.gebruikershandleiding.com/Nikon-D700/handleiding-5-62271.html

Toegevoegd na 4 minuten:
De P stand is de programma-stand.
Niet programmeerstand.

De camera kent geen bijzondere opname modes zoals portret standen en dat soort zaken, maar werkt puur zoals een professionele digitale spiegelreflex zou moeten doen, namelijk automatisch (P programma mode), half automatisch (A diafragma voorkeuze of S sluitertijd voorkeuze) of geheel handmatig (M manueel). Hiermee moet de gebruiker het doen, en dat is ook precies wat een professionele gebruiker wil.

http://www.dslr.nl/?cat=reviews&id=0001186