Ik heb deze foto ooit eens gemaakt en ik denk niet dat het een ufo of zoiets is maar ik weet niet wat wel?

Weet jij het antwoord?

/2500

lijkt op vuurwerk

Misschien vuurwerk? Was dit toevallig in Frankrijk?

Stond je binnen of buiten toen je de foto nam? Als je binnen stond, gok ik op een weerkaatsing van lampjes in het glas.

-.- het zijn gewoon heel kleine zapplin die vuur heeft die je bij en feest of vierjaardag in de lucht gooit en vliegt weg

Dat komt van een lazershow .

Het kunnen van die zwevende (Chinese) lampionnetjes zijn. Toegevoegd na 1 dag: Om eerlijk te zijn heb ik ook zo iets mee gemaakt. We waren ergens in Nederland (weet niet meer waar) toen we iets langs de hemel zagen vliegen. Het was toen al donker, maar we zaten in de tuin, ik met nog 7 andere. Allemaal zagen ze het, het leek heel erg op een komeet. en het ging ook heel erg snel, maar iedereen zijn dat het Chinese lampionnetjes waren. Heel erg balen dat ik er geen foto van heb!

lijken me thaise lampionnen, dat zijn een soort zakken van papier, met een constructie aan de onderkant waar een brandend stukje in was gedrenkte katoen in hangt waardoor de zak zich vult met warme lucht en daardoor opstijgt en met de wind mee zweeft, net zoals een luchtballon alleen dan veel kleiner

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thaise_lampion

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100