De volledige € 5,95 die jij voor Pink Ribbon Magazine betaalt, gaat naar Stichting Pink Ribbon.
Stichting Pink Ribbon financiert wetenschappelijk onderzoek op het gebied van preventie en vroege diagnose van borstkanker. Om je een beeld te geven: vorig jaar is ruim een miljoen euro besteed aan 5 onderzoeken.
Daarnaast zet de stichting zich in voor een zo hoog mogelijke kwaliteit van leven voor borstkankerpatiënten. Het grootste deel van donaties wordt daarom besteed aan het financieren van psychosociale en maatschappelijke projecten ter verbetering van de zorg.
Meer weten? Kijk eens op www.pinkribbon.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van het magazine gaat alles naar pink ribbon er zijn ook armbanden en paraplu enz.. te koop bij blokker en etos deze gaat een groot gedeelte naar pink ribbon. zij zetten zich in voor borstkanker. ook is eer een site waar je van alles op kunt bestellen www. pinkribbon.nl daar staat ook precies welk bedrag er naar de stichting gaat .