Gaan er mensen onverwachts dood, omdat ze nooit hebben geweten dat ze een ziekte hadden? Dus echt van de een op de andere dag?

Toegevoegd na 42 minuten:
Kan het ook met kanker gebeuren?

13 jaar geleden
in: Ziekten
1.1K

Het beste antwoord

ja dat komt voor, 5 jaar geleden viel mijn schoonzus letterlijk dood op de grond, bij autopsie bleek dat ze een tumor in de buik had, die uitgezaaid was, en waar ze niets van had gemerkt,omdat ze al van haar zelf een dikke buik had,nooit naar een dokter ging als ze ergens last van had, haar woorden waren altijd..t is vanzelf gekomen,dan gaat t ook vanzelf weer weg..
ze was 45 jaar en liet haar man en 2 kinderen achter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een triest verhaal. :(
Annswers
13 jaar geleden
Ja triest verhaal, waren er achteraf toch signalen of helemaal niets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee helemaal niets .. alleen dat haar buik dik was .. maar die had ze altijd al
Annswers
13 jaar geleden
Dit antwoord heeft geen toelichting nodig.

Andere antwoorden (8)

Ja dat gebeurt wel eens. Denk maar eens aan mensen met een hartkwaal waarvan ze niet wisten dat ze die hadden. Die kunnen zomaar, plotseling overlijden en daarna wordt pas bekent dat ze de kwaal hadden.
13 jaar geleden
Ja hoor, dat komt voor. Een hartaanval, of een herseninfarct. Als je erover denkt, zijn we allemaal maar mensen van een dag. Geniet van het leven, het duurt maar even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit gebeurt b.v. bij mensen die ergens een aneurysma hebben, b.v. in de hersenen of in de aorta. Als dat aneurysma scheurt, kan het binnen enkele minuten gebeurd zijn, zonder dat je ooit wist dat je dat ding had. Heel akelig, maar ook niet te voorkomen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Sommige allergieen kunnen ook zo heftig zijn dat je binnen no-time het loodje legt, terwijl je niet eens wist dat je allergisch was. Maar dat is gelukkig heel zeldzaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs van zeer nabij meegemaakt. Hartstilstand tijdens het wielrennen. Bij autopsie bleek er geen duidelijke oorzaak van de hartstilstand aan te wijzen zijn. Dus ziekte? Er was in elk geval iets goed mis.
13 jaar geleden
van de week was het nog bijna gebeurd bij Evander Sno, voetballer bij Ajax. Hartstilstand. de goede man was begin van het seizoen nog uitgebreid medisch gekeurd en toen werd er niets gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn oom is 2 weken geleden overleden. Plotseling overleden aan een hersenbloeding.

Ik schrijf dit als een antwoord op, omdat het wel een apart verhaal is.
Want hij heeft het jaar daarvoor kanker gehad en de behandelende specialist heeft nadat hij genezen was, tegen hem gezegd dat hij eerder de kans heeft om aan een hersenbloeding te overlijden.

In mijn optiek heeft de specialist de bedoeling gehad om zijn focus niet op de ziekte kanker te houden om daarmee niet die ziekte te verergeren.
Heeft mijn oom zich dan zitten focussen op: hersenbloeding?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb zelf mevrouw verloren in een paar uur. Nooit ziek en in eens om 5 naar ziekenhuis en om 12 uur dood
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
heftig, wat had zij? Sterkte
Ja, dat kan gebeuren.
Zo heb ik wel eens gehoord; iemand gestorven aan stress. (dus diegene wist niet dat die eraan zou overlijden).
En vreselijke hoofdpijn en achteraf bleek er een tumor in de hersens te zitten. (dus kanker)
Vreselijk allemaal.:(