Als ProSekt de zilvervisjes in mijn werkplaats verdelgt, is het dan ook giftig voor mij?

Het wemelt n mijn werkplaats van de zilvervisjes die zich waarschijnlijk achter de geluidsisolatie hebben genesteld. Ik kan de huidige overlast niet langer verdragen en heb besloten ze te laten verdelgen. Ik kom bij prosekt punt nl terecht maar ik vraag me af in hoeverre die bestrijding schadelijk kan zijn voor mezelf. Ik breng namelijk heel veel uren door in die ruimte.
(het aan prosekt zelf vragen vertrouw ik niet, ik ga ervan uit dat zij de mogelijke schade voor de mens zullen minimaal zullen noemen, ook als dat niet zo is)

7 maanden geleden
in: Ziekten
1.7K
erotisi
7 maanden geleden
Zijn het geen papiervisjes?
tinus1969
7 maanden geleden
Of het giftig is voor jou hangt af van de methode/soort gif dat zo’n bedrijf gebruikt- en dat moet/kun je aan Prosekt vragen.
ronron1212
7 maanden geleden
https://www.ongediertebestrijden.com/zilvervisjes/oma-weet-raad-zilvervisjes/

Geef als eerste antwoord