Hoe krijg ik meer energie na pfeiffer?

Hallo allemaal,
Ik loop nu al 6> maanden rond met hele erge vermoeidheid van pfeiffer, ik ben aardig wat beter geworden in die maanden alleen de echte vermoeidheid blijft hangen ik kan echt super weinigen het belemmerd mijn dagelijks leven nogsteeds enorm. Weet iemand misschien wat supplementen die er tegen helpen? Hoorde wat over monolaurin? Of uberhaupt tips

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Ziekten
2.3K
Ritsuka
2 jaar geleden
Vraag eerst bij je huisarts na wat je kunt doen. Hoe zijn je bloedwaardes?
Hoe is je voeding, slaap, en dagritme?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Heel veel huisarts bezoeken gehad helaas, revalidatie traject ondergaan wat me wel heeft geholpen met klachten om te gaan. Bloedwaardes alles goed op alles geprikt. Dus helaas veel onzekerheid en onbegrip over de nasleep van deze onderschatte ziekte..

Antwoorden (2)

Er lijkt weinig te helpen. Veel drinken en gezonde voeding eten (vooral groente en fruit) kunnen werken, maar dat doe je misschien al.

Er is geen wetenschappelijk bewijs dat monolaurine werkt. Er kan bij gebruik zelfs incidenteel een afsterfeffect ontstaan, ook wel bekend als een “Herxheimer reactie”. Door het afsterven van pathogenen komen er toxines vrij in het lichaam die klachten zoals griepsymptomen, allergie klachten, hoofdpijn, spierpijn en huidproblemen kunnen veroorzaken.
Je huisarts raadplegen over je klachten kan nooit kwaad.
SimonV
2 jaar geleden
Mogelijk helpen zogenaamde 'celzouten' van vita-refrom van der Snoek.
Je moet zout 1 t/m 12 in één pil nemen elke dag 1, 3 maanden lang.
Ik ken iemand bij wie dat heeft geholpen ná drie maanden gebruik.
2 jaar geleden
tinus1969
2 jaar geleden
https://radar.avrotros.nl/forum/alternatieve-geneeswijze-f82/dr-schlusser-celzouten-t144579.html#p1988009
SimonV
2 jaar geleden
Ik snap de logica niet. Wellicht was diegene ook zonder dit middel te gebruiken na drie maanden van de klachten af geweest?
Anders heeft het placebo-effect misschien een positieve boost gegeven.