U kunt online een afspraak maken bij één van de orthopedische chirurgen.
Vraag online een afspraak aan +32 16 33 81 60
Op werkdagen van 08.00 tot 16,30
Orthopedisch chirurg dr. Pierre Moens
Orthopedisch chirurg dr. Sebastiaan Schelfaut
Orthopedisch chirurg dr. L. Moke
Afspraken wervelkolom bij volwassenen +32 16 34 25 60.
Het UV Leuven geeft veel informatie over wie zij zijn maar verstrekt geen wachtlijsten
https://www.uzleuven.be/nl/orthopedie#over-ons
Men vermijdt dan situaties zoals: mijn kennis is al geholpen maar ik had mij veel eerder gemeld voor een afspraak.
De wachttijd is afhankelijk van de urgentie of noodzaak.
Dus: neen, niemand behalve de medewerkers van de administratie van het UZ Leuven kunnen weten hoe lang de wachtlijsten scoliosefusie bij volwassenen zijn.
Toegevoegd op 02 februari 2020 19:33: tekst