Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mn? hoofd doet elke dag pijn, weet er iemand wat het zou kunnen zijn?

Hoi
Sinds een maandje terug heb ik elke dag hoofdpijn. En wat ik er nou zo eng aan vind is: dat de pijn steeds veranderd van plek. De ene keer is het heel de linkerkant van m’n hoofd, soms m’n voorhoofd, soms achterhoofd en soms ook over heel het hoofd. Ik heb dan niet altijd dezelfde soort hoofdpijn. Als ik pijn boven hoofd of mijn achterhoofd heb, voel ik steken of tikjes. Maar over het algemeen heb ik niet echt hevige pijn. Maar ik heb er zeker wel last van. Ik ben dan ook 2 keer naar de huisarts geweest om te kijken of het wel niet ernstig is. De eerste keer hielp niet eens. Ik ben daarna naar de ziekenhuis geweest, heb wat testen gedaan en kreeg 2 soorten medicijnen (Paracetamol Sandoz 1g en naproxen EG 500mg) maar die hielpen totaal niet. Ik kreeg er zelfs buikpijn harde buikpijn van waar ik nu btw nogsteeds last van heb. Ik ben daarna terug naar de huisarts gegaan en die gaf me slaap pillen en paracetamol met cafeïne (500mg) en dat helpt maar zelden. Heb buiten hoofd en buikpijn (wat door die pillen komt) nergens anders last van. Alleen dat ik echt vermoeid. Weet er iemand wat het zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Ziekten
2.3K
SingingCoyote13
4 jaar geleden
heb geen flauw idee wat het kan zijn,
maar heb je al een Ibuprofen 400mg geprobeerd is veel sterker
dan paracetamol en waar een aspirine of paracetamol niet altijd
helpt kan soms ibuprofen wonderen doen. (let wel op met je maag)
lees de bijsluiter, en je kan ibuprofen bij de kruidvat ed kopen
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heb je veel stress? Spanninshoofdpijn is haast niet weg te krijgen met pillen. Wel moet oefeningen en therapie.
Pieterke
4 jaar geleden