Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je ziek worden van iemands anders huis?

Heel vaak als ik langer dan 2/3 dagen in mijn vriend zijn huis ben dan word ik ziek. Het is meestal buikpijn/misselijk zijn dat soort dingen, zou het kunnen zijn dat ik ergens allergisch voor ben dat in zijn huis is? kwa eten ofso?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Ziekten
1.3K
Amadea
5 jaar geleden
Hangt er een bepaalde geur, of wordt dat huis slecht geventileerd?
Erna55
5 jaar geleden
Het kan aan veel dingen liggen.... Wat doe of eet je anders dan in je eigen huis ?
Ga je later slapen en ga je anders eten en drinken dan je gewend bent ?
LeonardN
5 jaar geleden
Is het wellicht psychologisch (denk heimwee)?
Ritsuka
5 jaar geleden
Heb je spanning?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als het huis schoon is, in de zin van fris/stofvrij/etc., misschien zou je dan het huis op een andere manier moeten reinigen. Met wierook. Een huis,kan namelijk ook vervuild zijn op andere manieren, een entiteit b.v.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

je kan ziek worden wegens een allergie, bijvoorbeeld voor huismijt die zich lekker voelt in een stoffige omgeving. of door te droge lucht.
het kan ook zijn dat je na de eerste keer ziek worden bij je vriend je jezelf zo bang maakt dat je misschien ziek wordt, dat je daar al buikpijn van krijgt en misselijk van wordt.
(Lees meer...)
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding