Nope, je kunt niet immuun worden voor het Hepatitic C virus. Als je opnieuw in contact komt met het virus, kun je weer besmet te raken.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
De vraag is niet of je het kan worden, maar of je het kan zijn. Ik weet niet of je uiteindelijke antwoord klopt, maar de redenatie iig niet. Als je niet HIV-immuun bent, zal je het ook niet zomaar worden, maar je kan het wel vanaf geboorte zijn.
Ja voor HIV schijn je immuun te kunnen zijn.

Defect in gen maakt drager mogelijk immuun voor aids-virus
HOME
10 augustus 1996

Van onze wetenschapsredactie AMSTERDAM - Internationale onderzoeksgroepen hebben een gendefect ontdekt dat beschermt tegen infectie met HIV, het aids-virus. Eén van de groepen beschrijft de vondst, die enkele belangrijke vragen in het aids-onderzoek lijkt te gaan beantwoorden, deze week in vaktijdschrift Cell.
---
Ook zijn er mensen met HIV die weer immuun zijn voor AIDS
http://www.welingelichtekringen.nl/gezond/619402/10-van-kinderen-met-hiv-is-immuun-voor-aids.html