Nee, niet zonder meer.
Diclofenac heeft als een van de belangrijkste bijwerkingen het ontstaan van een ontsteking in de maag waarbij relatief makkelijk een maagbloeding kan optreden. Daarbij gaat diclofenac ook de werking van de bloedplaatjes tegen; hierdoor wordt het bloed verder ontstolt dan met de fenprocoumon de bedoeling is.

Als er dan een maagbloeding optreedt dan kan het bloedverlies al snel levensbedreigend worden.

Hoe groot het risico op zo'n bloeding is is via GV niet te zeggen; het is van veel factoren afhankelijk. Een belangrijke factor hierbij is natuurlijk hoever het bloed echt ontstolt is met de fenprocoumon; of "hoe dun het bloed is." Dit wordt als het goed is gecontroleerd door de trombosedienst (of u meet het zelf thuis) maar belangrijk is dan wel te beseffen dat de werking van de bloedplaatjes niet meegenomen wordt in deze test; de extra ontstolling door de diclofenac is met die test dus niet te zien.
Dit geldt overigens niet alleen voor diclofenac, maar ook voor alle andere NSAID's (diclofenac, naproxen, ibuprofen zijn de meestvoorkomende maar er zijn nog andere.)

Met maagbescherming is het risico al een heel stuk kleiner te maken, maar de benodigde dosering is ook weer van verschillende factoren afhankelijk.
Beste advies zou dus zijn om eerst te overleggen met uw huisarts over de diclofenac en eventueel over de maagbescherming.
Mocht u wel een pijnstiller nodig hebben dan is paracetamol de enige die via GV veilig geadviseerd kan worden. 3x per dag 1000mg (=2 tabletten van 500mg) is de normale dosering; mocht u bekend zijn met nierproblemen of leverproblemen dan kan je ook daarover beter eerst overleggen met een arts; dat kan dan ook de huisartsenpost zijn.