Ik heb hele erge hoofdpijn, buikpijn, misselijk, last van kotsen. Wat moet ik doen?

Ik ging met school naar engeland op de heenreis en daar was allea gwn goed. Terug reis begon het ervoor gingen we nog naar de macdonalds. En vanaf toen in de bus begon ik te kosten, 9 keer. 8 keer in de bus 1 keer in de boot en zoveel pijn. Alles wat ik daarna dronk kwam dr zo weer uit en ik voel me nog steeds ziek naa een hele dag slapen. Heb de huisarts al gebeld en die zij dat ik moest uitzieken.

Weet iemand hoe ik hier snel van af kom?
Ik durf niet meer te eten want dat komt er zo weer uit en heb maandag stage voor sport en bewegen dus ik wil wel fit zijn.

Toegevoegd na 3 uur:
Vergeten te zeggen m.n lippen en mond zijn helemaal uitgedroogd zelfs na wat drinken direct weer uitgedroogd

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Ziekten
1.4K
Ritsuka
7 jaar geleden
Uitzieken, soep, thee, beschuit.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Eet lichte dingen, je hebt waarschijnlijk iets verkeerds gegeten; en heb je een voedselvergifteging anders geef je niet zoveel over. Nog keertje langs de huisarts anders gaan! Sterkte en succes met je stage!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Water met een klein beetje zout.
Witte rijst.
http://www.consumed.nl/ziekten/2007/Voedsel-vergiftiging
Overgeven, dan ben je er meestal snel af, bij diarree duurt het langer. Of je maandag al fit zal zijn??
Amadea
7 jaar geleden
Heb je tijdens die reis wellicht uitgeprobeerd hoeveel bier jij kunt drinken voordat je stomdronken bent? (Zie vorige vraag).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee haha dit was met school dus geen alcohol. Heb vanmiddag nog 2 bloedneuzen gekregen. En maag voelt rommelig en hoor de heletijd geknor ofzo in iedergeval wat geluid
Ivana
7 jaar geleden
Norit-tabletten neutraliseren. Heel veel drinken als je veel overgeeft anders droog je uit.
Sterkte.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En cola drinken schijnt ook te helpen als je misselijk bent. Beterschap
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voel me nu stukken beter en maandag ben ik waarschijnlijk helemaal fit. Bedankt allemaal.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je had waarschijnlijk de griep. En je had het stevig te pakken. Dan helpt alleen uitzieken.

Het beste antwoord

Ik zou de huisarts (nogmaals) om advies vragen om o.a. wat te eten en te drinken. Vermoedelijk heb je dus iets verkeerds gegeten. Uitzieken is inderdaad het beste zodat je lichaam meer rust krijgt. Daarnaast wel blijven eten al is het maar licht eten (bouillon, beschuit, etc) want anders krijg je geen voedingstoffen meer binnen. Maar zoals ik zei toch weer even de huisarts raadplegen want die heeft uiteindelijk de meeste kennis.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sorry, maar ik denk toch aan de griep. Maar ik ben geen huisarts. Mogelijk in combinatie van voedselvergiftiging of ongezonde Engelse hap.