Misschien zie ik spoken, maar is dit plekje verontrustend?

Gisteren merkte ik een raar plekje op mijn arm op. Het is absoluut niet gevoelig en ik heb me er ook niet gestoten, pijn gedaan, gestoken enz. Ik vraag me nu af of ik me zorgen moet maken, of lijkt het op iets simpels dat niets is?

Picture for question
8 jaar geleden
in: Ziekten
4.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het lijkt toch echt op een blauwe plek van enkele dagen oud, gewoon aankijken wat er gebeurt de komende dagen.
Cryofiel
8 jaar geleden
Als het eruitziet als een blauwe plek en zich gedraagt als een blauwe plek... en als het bij deze ene blauwe plek blijft... dan is er niets aan de hand.
Ritsuka
8 jaar geleden
Lijkt een blauwe plek, kijk het even aan voor een paar dagen
Erna55
8 jaar geleden
Een blauwe plek. Dit kun je opgelopen hebben door stoten, knijpen of klemplek bij dozen tillen.
Door de vorm lijkt het iets meer op een klemplek.
De kleur zal meer groen en geel gaan worden. Dan trekt het weg.

Het beste antwoord

Het is in elk geval een blauwe plek. Er is dus ergens een onderhuidse bloeding opgetreden, en inderdaad, dat is in de regel onschuldig en overkomt iedereen wel eens. Je merkt niet altijd meteen dat je je stoot. En het is maar een heel klein plekje.

Als je ineens vol met blauwe plekken komt te zitten, is het verstandig er even mee langs de huisarts te gaan, maar vrijwel altijd is dit niks bijzonders. Gewoon mag dat je je niet herinnert hoe het gebeurd kan zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Gewoon mag = gewoon maf?