Hoe reageert het lichaam op een hartinfarct?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Ziekten
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Het gaat dood, tenzij het hartinfarct opgeheven wordt.

Antwoorden (2)

De patiënt voelt in typische gevallen een zware, drukkende pijn midden achter het borstbeen, soms uitstralend naar de kaken of de schouders en armen, vooral de linker schouder. Dit gaat vaak gepaard met zweten en bleekheid, en met misselijkheid en braken.
fremar
9 jaar geleden
Mijn lichaam reageerde zo: Ik had zoveel pijn dat ik me 20 minuten niet meer kon bewegen.