Als je geen symptomen krijgt van een ziekte zoals dengue of de West-Nijl ziekte, zijn ze dan nog steeds schadelijk?

wat ik hiermee bedoel is dat als deze virussen geen symptomen veroorzaken betekent dat dan dat je lichaam heel snel een antivirus heeft aangemaakt of zijn ze nog steeds schadelijk maar merk je er gewoon niks van?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Als je geen symptomen hebt gekregen ondanks besmetting met het virus betekent het inderdaad dat je afweersysteem het virus heeft opgeruimd zonder dat je er ziek van bent geworden. Het virus is dan ook niet schadelijk meer.