Kan een oogmigraine vanzelf overgaan?

Ik heb heel veel last gehad van oogmigraines. Ik had ze precies om de week 1x. Nu heb ik al vier weken in totaal geen last meer van ze gehad terwijl ik het toch zeker een aantal maanden daarvoor letterlijk om de week en soms zelfs 2x per week had.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Ziekten
1.3K

Antwoorden (1)

Toevallig vroeger zelf veel last gehad van migraine aanvallen. (8 tot 14 ong. om de dag) Destijds naar een oogarts geweest en daar kwam uit dat mijn ene oog te slap was of zoiets. (Niks aan te zien verder). Ik kreeg oefeningen mee naar huis. Kijk naar je duim en vervolgens in de verte kijken. Herhaal dit een paar keer (1-2x per dag 5minuten)... binnen maand heb ik nooit meer migraine gehad.

Wil niet zeggen dat dit voor jou helpt, maar dit zijn mijn ervaringen.