Wat moet ik doen met mijn keelklachten?

Voor 3 weken terug heb ik keelpijn gekregen. Slikken deed pijn. Verder geen echte klachten gehad. Na ongeveer 10 dagen zijn de klachten overgegaan (nu dus 1.5 week geleden).
Sinds gisteren heb ik opnieuw keelpijn. Aan het begin van mijn keel zitten 2 witte plekjes. Daarnaast heb ik het gevoel dat er ook op mijn gehemelte wat kleine plekjes zitten.
Ik ben ook wel redelijk moe. Echter weet ik niet of dit te maken heeft met de keel of door drukte en stress die ik op dit moment ook heb.

Moet ik iets doen met deze klachten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Ziekten
1.1K

Antwoorden (2)

Ik ken probleem. Heb 9 maanden (je leest het goed 9 maanden!) met keelpijn rondgelopen. Het was een combinatie van klierkoorts en ontstoken amandelresten.

Een goeie specialist vinden en je problemen concreet voorleggen.

P.S.: probeer regelmatig te gorgelen met lichtzoutig water, drink gember thee en gebruik propolis keelspray, veel sterkte alvast...

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben tenslotte geopereerd aan de amandelen en nadien is het langzaam verdwenen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben je al langs een huisarts geweest? zo niet, zou ik dat doen daar wordt je waarschijnlijk verder geholpen.