Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

mijn vriendin denkt dat ik misschien leukemie heb kan dit? in de uitleg mijn klachten

ik heb de laatste tijd erg last van vermoeidheid. ik til ook vaak van de kou terwijl ik warm aanvoel. ik heb ook last van mij knie en van mijn polsen en mijn nek zit de laatste tijd ook steeds vast.
er zit best veel kanker in mijn familie zou het kunnen dat ik dit nu ook heb?

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij leukemie krijg je heel snel last van over al blauwe plekken, bloedingen en als eerste teken meestal bloedend tandvlees. Verder natuurlijk vermoeidheid enzovoort. Er zit maar een ding als je ongerust bent, gewoon even naar de dokter. Mijn moeder heeft leukemie gehad en die was binnen een week dood; een vriendin heeft een hele lange ziektegeschiedenis gehad. En vermoeidheid, dan kan van bloedarmoede tot depressie en alles ertussen, daar is geen zinnig woord over te zeggen en zeker niet door leken als wij. Dus op naar de dokter.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100