Hoe snel werkt antibiotica bij helicobacter bacterie?

Ik heb sinds maandag een dubbele antibioticakuur voor de helicobacter bacterie. Dit is een kuur van 7 dagen 6 pillen per dag. Na hoeveel dagen zou je je normaal gesproken weer beter moeten voelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Ziekten
1.1K

Antwoorden (1)

Ben daar jaren geleden ook voor behandeld geweest,weet wel nog dat het een hele tijd duurde ,en dat er pas na een 10à14 dagen beterschap was.mogelijks zijn er nu betere antibiotica en gaat de beterschap vlugger,vraag dit eens na bij je dokter.
fremar