Dat ligt meer aan de aard van de stof, de omstandigheden en tijdsduur.
Een groot deel van mijn familie en kennissenkring werken in de kartonnage
Ook daar wordt karton en papier gesneden en komen ook stofdeeltjes vrij,
maar onderzoek heeft aangetoond dat dit geen kwaad kon ( is ook nog nooit iemand ziek van geworden ).

Maar dat is misschien een compleet ander bedrijf dan waar jij in werkt of op doelt.
Maar als je het niet vertrouwt kan je altijd nog beroep doen op de arbodienst.