Ik heb pijn in mijn keel wanneer ik nies, is dit normaal?

Ik heb een raar pijnlijk gevoel in mijn keel wanneer ik nies. Het voelt anders dan gewone keelpijn. Keelpijn is eerder een prikkelend/geïrriteerd gevoel, maar ik heb het gevoel of er een blok in zit die vastgeklemd wordt wanneer ik slik en nies.
Heeft iemand anders dit gevoel al eens gehad? Is dit normaal of zou ik eens naar de dokter moeten met dit rare gevoel?

tips graag!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Ziekten
12.9K

Antwoorden (1)

Het lijkt er op dat je amandelen misschien te groot zijn of ontstoken. Ik raad je aan om even naar de huisarts te gaan, deze kunnen je precies vertellen of het daadwerkelijk je amandelen zijn. Deze kun je zelf ook goed zien zitten mochten ze te groot zijn door je mond wijd open te doen voor een spiegel en met een klein lampje te schijnen richting de achterkant van je 'keel'.