Kan een weggehaalde uitzaaiing terug komen op zelfde plek terwijl snijvlakken schoon waren? Hoofdtumor is al bijna 2 jaar weg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
1.4K

Antwoorden (1)

Ik vrees dat weggenomen uitzaaiing je niet de garantie geeft dat op dezelfde plek zich niet weer een tumor restje kan vestigen.

Mijn echtgenote is daarom pas na ruim tien jaar volkomen vrij van kanker verklaard. Men heeft de plek nadien dus heel lang in de gaten gehouden..om tenslotte te vaststellen dat het helemaal weg is.

Maar het begrip 'helemaal weg' komt erop neer dat de artsen denken dat alles met een aan zekerheid grenzend VERMOEDEN verdwenen is. Maar garanderen kunnen zij dat zeker niet. Laat het daarom geregeld onderzoeken..desnoods op eigen kosten.

Groet,

Ton