Het is niet bekend hoe dit virus wordt overgedragen. Het is echter bekend dat het virus wordt verspreid van persoon tot persoon, en niet uit een dierlijke bron. Er is gesuggereerd dat dit virus kan worden overgedragen via de luchtwegen vloeistoffen of urine, omdat geïnfecteerde individuen periodiek virus uitscheiden in de urine.

(sorry voor de google vertaling,maar geen nederlandstalige informatie te vinden)
fremar